Andrej Krahne χρησιμοποιεί type για να συνθέσει εικόνα βάζοντας το brand στο επίμαχο σημείο.

alt

 


 

alt

Οι μαξιλαροθήκες, φτιαγμένες για μεγαλύτερη διάρκεια, είναι δημιουργία της Νεοζηλανδέζικης  DDB. Για προώθηση της καμπανιας μοιράστηκαν στην ετήσια expo erotica. Το αποτέλεσμα ήταν να τυπωθούν εκατοντάδες νέα σχέδια και να αυξήσουν τις πωλήσεις 28%. 

alt

alt

Το 2007 η durex ανακοίνωσε τη παραγωγή προφυλακτικών που βοηθάει τον άντρα στη στήση και μεγαλώνει το πέος με τη βοήθεια ενός jel που διεγείρει τις αρτηρίες και αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος.  Οι διαφημιστές έπιασαν το νόημα...

alt

 


alt 

 


 

alt

 


alt


η αρνητική διαφήμιση του Ευρο 2004 από ανώνυμο

 alt


η τελευταία καμπάνια "Get it ON" από τη superfad με φωτογράφο τον ARIAN CAMILLERI

alt


η άνθιση της βοιμηχανίας προφυλακτικών σε περιόδους οικονομικής κρίσης.. Στις ΗΠΑ την περίοδο της μεγάλης ύφεσης καθώς και την περίοδο της τελευταίας χρηματοπιστωτικής κρίσης οι πωλήσεις προφυλακτικών εκτοξεύτηκαν.

alt


για πολλούς η πιο επιτυχημένη διαφήμιση της durex ήρθε από την πολυεθνική McCann Erickson... ίσως γιατί ο τύπος στη τέταρτη σειρά σημαδεύει τον κρόταφο του διπλανού του

alt

wiki info: The name, which the London Rubber Company trademarked in 1929, is a portmanteau of "Durability, Reliability, andExcellence", though some people mistake it as being "Durable Latex".



Share